تکنولوژی تبلیغات دیجیتال؛ از رسانه تا برند
از گذشته تبلیغ کردن به معنای رساندن پیام یک برند (کالا یا خدمات) از طریق یک کانال مشخص به مصرفکننده بوده است. امروزه با رشد فضای مجازی و دیجیتال، اینترنت، موبایل و دستگاههای هوشمند، رساندن پیام برند به مصرفکننده میتواند از طریق کانال فضای آنلاین و با تکنولوژی تبلیغات انجام شود. با توجه به مراجعه فراوان و روزافزون کاربر به فضای آنلاین، اپلیکیشنهای موبایل، وبسایتها و … تبلیغات آنلاین تبدیل به یک کانال جذاب، پرمخاطب، تعاملی و در عین حال کاربردی شده است. در این کانال آنلاین در نهایت رسانهی نمایشدهندهی تبلیغ (اپلیکیشن، وبسایت و …) از نمایش تبلیغ برند کسب درآمد» میکند، برند به مخاطبان و کاربران آنلاین پیام و تبلیغات خود را میرساند»، و هر دو از این تعامل بُرد-بُرد به هدف خود رسیده و خوشحال خواهند بود.
به ادامه مطلب بروید.
بک لینک چیست؟ | چرا داشتن یک لینک الزامی است؟!
برند ,آنلاین ,تبلیغات ,کانال ,تکنولوژی ,یک ,تکنولوژی تبلیغات ,رساندن پیام ,یک کانال ,به مصرفکننده ,برند به ,تکنولوژی تبلیغات دیجیتال؛
درباره این سایت