همانطور که میدانید، وقتی صحبت از محتوا میشود، منظورمان تنها یک محتوای نوشتاری یا بلاگ نیست، بلکه محتوا انواع مختلفی دارد که بهمنظور موفقیت در زمینه بازاریابی محتوا، باید چندین نوع محتوای نوشتاری و محتوای بصری را بسته به نوع کسبوکار و مخاطبین هدف خود، مورد استفاده قرار دهید. در این جلسه از بلوک بازاریابی محتوا، قصد داریم درباره انواع محتوای بصری، ویژگیها، مزایا، معایب هر یک از این محتواها در کسبوکارهای مختلف صحبت کنیم. انواع محتوای بصری موردبررسی در این جلسه، تصویر، ویدئو، اسلاید، اینفوگرافیک و اسکرینشات است.
انواع محتوای بصری در بازاریابی محتوا
محتوای مبتنی برنوشته، بخش جداییناپذیر بازاریابی محتوا است. اما برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشید، لازم است از محتوای بصری متناسب با نوشته در محتواهای خود استفاده کنید.
- ۶۵ درصد از مردم، مطالب را بهصورت بصری یاد میگیرند
- ۹۰ درصد از اطلاعاتی که وارد مغز میشود، بصری است.
بک لینک چیست؟ | چرا داشتن یک لینک الزامی است؟!
محتوای ,بصری ,بازاریابی ,محتوا ,انواع ,صحبت ,محتوای بصری ,درصد از ,انواع محتوای ,محتوای نوشتاری ,در این
درباره این سایت